torsdag 22. mars 2012

Makeover 2.0 by Lillesøster

Noen ganger våkner jeg med ekstrem makeover.
Lillesøster (6) liker nemlig at noen ligger litt sammen med henne om kvelden, og sant å si hender det jeg synes det er ganske behagelig å legge meg litt nedpå selv. Lure Lillesøster pjusker meg i håret, for det vet hun jeg blir trøtt av. Av og til er det så behagelig at jeg sovner som en stein, og da ser den lille stylisten sitt snitt til å slå seg løs. Mer enn én gang har jeg våkna med håret fullt av små hårklemmer, strikker, fletter, spenner og andre fiffige frisyreknep, og med Lillesøster lykkelig snorkende i armkroken min.

Nå har Lillesøster tatt businessen litt videre. Her forleden slo hun nemlig kloa i iPaden min på nattbordet, og da jeg våkna var det til atter en ny makeover.

Virtuell, denne gang. 


Er litt usikker på hele den derre blondes have more fun-effekten. Men papegøya kler jeg ganske godt, om jeg skal si det selv.

Ingen kommentarer: